Söndag

Man måste ju bara älska mina rubriker.. 

Idag tänkte jag göra ett nytt försök och prova rida Peppe på ridbanan, den ligger ju dock lite dåligt till inne på innerplan på travbanan. Antagligen därför han var lite nervös - mycket att kolla på plus lite travhästar som springer runt. Men idag är det trav i Skellefteå så förhoppningsvis ska det väl inte vara så många travhästar på banan! 
 
Även Inter ska ridas idag och precis som på slutet blir det en skrittur för honom och eftersom jag inte är sugen på några fler mygg/brämsbett så blir det nog att jag rider honom på ridbanan också. Nu ska jag göra mig iordning och sedan åka till stallet, hörs senare! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin