Tisdag

Hej på er! Hittills idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag hade körlektion imorse och sedan dess har jag mest bara suttit inne, anledningen är att det är alldeles för varmt för att sola på våran baksida. Inte för att klaga men. Nu ska jag alldeles strax dra mig mot stallet. Peppe ska få gå en stund i skrittmaskinen idag, superbra så här dagen efter träning. Speciellt då han inte heller tycker om att ridas i skogen, då kan han lika gärna gå i skritten när han ändå bara ska skrittas. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin