Tråkigt väder

Idag hann jag rida båda hästarna innan det började regna, och jag kan lova er att det händer inte ofta. Jag brukar annars alltid lyckas vara ute medans det börjar regna, haha. 
 
Peppe fick sig en lugn tur i skogen idag med mycket skritt och även lite trav. Bra för honom att röra lite lätt på sig så här dagen efter träning. Dock så har han himla svårt för att slappna av i skogen, speciellt i traven. I skritten går han ganska avslappnat men i traven är han otroligt vaken och har svårt för att släppa efter. Men det blir nog bättre ju mer han får komma ut! 
 
Inter fick sig också en lugn tur i skogen. Det blev mestadels skritt men jag travade även ett par korta bitar och det gick bra men han var otroligt pigg. Men inte så konstigt med tanke på att han har skrittat i 1 månad. Han skötte sig bra som alltid iallafall! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin