Tråkigt väder

God morgon! Idag är det precis som igår tråkigt väder med regn, eller man skulle lika gärna kunna säga: som det har varit hittills i sommar. Men det ser ut som värmen är på väg tillbaka och det låter väldigt bra i mina öron. Just nu sitter jag vid köksbordet och är allmänt seg bara, vaknade i natt av att hunden skulle gå ut och efter det sov jag inte många fler timmar. Jag som alltid brukar ha lätt att somna om, men inte idag. #trött
 
Vad händer idag då? Som det ser ut just nu kommer det bli en ganska lugn dag. Kommer förmodligen spendera hela dagen i stallet och hjälpa till där. Peppe ska bara få ta det lugn och gå i skrittmaskinen idag då vi maskade honom igår. Så det är bara Inter som ska ridas idag. Får se vad jag hittar på med honom men antingen blir det en tur i skogen eller ett lätt pass på ridbanan. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

2014-07-03 @ 18:10:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin