Visste ni att...

...det spökar i mitt hus? Eller alltså iallafall i mitt rum, även fast pappa också har upplevt jättekonstiga saker i huset. Ibland när man ligger i sängen så kan det komma skuggor över ansiktet på en, för några månader sedan så smälldes en dörr igen jättehårt (mitt i vintern så inga fönster var öppna). En gång så var jag helt säker på att någon pratade med mig, så jag svarade. Sen insåg jag att jag var ensam hemma.
 
När jag var och tävlade i Sundsvall i april (tror jag) så var pappa stensäker på att han hörde mig ropa på honom från mitt rum. Han frågade min lillasyster om hon hade ropat, men det hade hon inte. Då kom han på att han måste kolla på equipe och se hur det gick för oss i LAn. Och precis när han slår på datorn så red jag haha. Han är fortfarande helt skakad av detta haha...
 
Men det är inte så farligt då jag alltid intalar mig själv att jag inbillar mig allt:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin