1 dag kvar

Måndag idag och bara 1 dag kvar till sommarlovet, hur underbart? Idag har vi inga lektioner utan det är brännbollsturnering mellan sam-klasserna. Frågar är ju om vi ens har ett lag, haha. Men iallafall så ska jag göra ett engelska prov idag på morgonen, skrivdelen i nationella som jag missade. Måste göra den för att kanske kunna bli godkänd. Jag är helt värdelös på engelska, speciellt att skriva men jag får väl försöka göra mitt bästa. 
 
Efter att jag har gjort provet åker jag nog direkt hem, det ser ut som att det kommer börja regna och att kolla på brännboll i regn är ingen höjdare. Peppe ska promeneras idag och sedan måste jag ta tag i att packa upp alla saker från tävlingen. Varför är det alltid mycket tråkigare att packa upp alla saker än att packa? 
 
Foto: Jenny Nyström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin