17 juni

Klev upp för en ungefär 1 timme sedan och nu har jag precis ätit frukost. Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, det var ett bra tag sedan jag sov längre än 8 så jag kan lova er att det var riktigt skönt! Om jag blev så mycket piggare av det kan jag dock inte riktigt säga, känner mig mer som en levande zombie just nu, haha. 
 
Vad händer idag då? Planen är att vi ska dra in Peppe till travet så han kan gå i skrittmaskinen där. Om det inte blir så får jag helt enkelt gå en promenad med honom, men det vore bra om han kunde gå i skritten idag! Inter ska nog även ridas idag och det blir bara en lugn tur för hans del. Han ska få ta det lite lugnt hela veckan! 
 
Annas bjuder Sverige på riktigt dåligt väder här idag, inget regn än så länge som tur är men kallt som satan är det ute. Det är nästan så att vinterjackan åker på.. 
 
Foto: Alice Olander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin