26 juni

Idag har det varit en lugn torsdag med otroligt kallt väder. Nu tycker jag sommaren kan ta och pallra sig tillbaka för jag håller allvarligt talat på att frysa ihjäl. Att gå runt med jacka, tjocka vantar och mössa på sommaren är inget hit kan jag lova. Är det lika kallt hos er? 
 
Det enda vettiga jag har gjort idag är egentligen att rida Inter. Honom skrittade jag en sväng med i skogen och han var mycket mycket finare idag än tidigare dagar i veckan. Nu var han mer sig själv och gick inte alls lika högt med huvudet, han var inte heller lika tjafsig i munnen utan accepterade bettet ganska bra. 
 
Peppe fick som sagt bara ta det lugnt idag. Pysslade om honom och linimenterade ryggen då han var lite spänd och sedan fick han gå ut i hagen igen. Lyx. 
 
Frågan är ju vad som har hänt med min sits... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin