27 juni

God morgon allesammans! Idag är det fredag och jag kommer minst sagt ha fullt upp hela dagen. Ska till stallet om en stund och jobba, ska bland annat vattna i hagarna och sedan ska jag ta tag i att fortsätta mocka hagar. Även Inter ska ridas någon gång under dagen! Under eftermiddagen har jag stalltjänst för pappa ska på trav, så jag ska väl ge hästarna mat ikväll och ta in dom som ska in osv. 
 
När allt är klart i stallet åker jag vidare till Peppe för att motionera honom. Det blir ett lätt pass på ridbanan idag i alla gångarter. Hoppas Peppe är på ett bra humör idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin