28 juni

Idag har Peppe blivit kollad av en fysioterapeut från södra sverige som kommer upp hit då och då. Eftersom han är här så pass sällan så ville jag ha Peppe kollad av honom även om det är tävling imorgon. Men det var inga som helt problem med honom utan han var rak och fin. Han hade inte heller några jättestora låsningar, så det var skönt! Efteråt fick han gå i skrittmaskinen i 1 timme som uppladdning inför imorgon. 
 
Sedan har jag smörjt och packat alla saker till imorgon så nu är allt förhoppningsvis packat och klart! Det blev dock lite extra saker att packa då vi flyttar Peppe till travet imorgon, men det är bara för någon månad. Det är bättre träningsmöjligheter på travet och då kan han lika gärna stå där när jag ändå jobbar hos pappa i sommar. Får se vad han tycker om alla travhästar, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin