7 dagar kvar

Nu är det precis 1 vecka, 7 ynka dagar kvar till jag fyller 18!! 
 
God morgon allihopa! Även idag är det "jobb" i stallet som står på schemat. Ska bara blogga och sedan göra mig iordning lite snabbt innan jag drar dit. Det blir nog ganska lugnt idag till skillnad från tidigare i veckan då de flesta hästarna gick ute i natt = mindre boxar att mocka. Men något finns det alltid att göra så! 
 
Inter ska ridas idag eftersom det aldrig blev av igår. För honom blir det bara en lugn skrittur i skogen idag! 
 
Dagens plan med Peppe är att gå ner till stöcke och rida på ridbanan där. Den är större än den vid stallet och därför trevligare att rida på. Det är iallafall markarbete som står på schemat för honom idag. Har tänkt mig lite travbommar, studserier och travhoppning idag, lite gymnastik alltså! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin