Agge is back!

Eller iallafall på deltid kan man säga...
 
Vad har hänt under tiden jag har varit borta då?
Jag gick ut ettan och firade somarlovet med några av mina underbara vänner ute i Bättnes med grill och tältning. Vi var ganska värdelösa på det här med tältningen men annars gick allt bra (förutom att jag, Linda och Albin var helt lost när vi skulle köra dit haha).
 
 
På onsdagen så åt jag med familjen och firade sommarlovet ännu en gång, och på torsdagen klockan 06.35 lyfte flyget till Stockholm för att se One direction för andra gången i mitt liv. Jag har:
 
1. Nästan missat flyget dit
2. Ätit världens brutalaste pannkakstallrik
3. Färgat mitt hår lila av misstag
4. Stått i en kö som var 3,5 km lång (nej jag driver inte)
5. Fått vatten från Harry Styles vattenflaska på armen (tror min jacka just steg några tusen i värde lol)
6. Sått 10 meter ifrån dom fem finaste människorna i hela världen
7. Bränt några tusen på shopping (visar sen)
 
Ja alltså konserten kan ha varit bland den bästa kvällen i mitt liv faktiskt. Det är inte alla som har stått 10 meter ifrån One direction, fått ögonkontakt med Harry Styles och dessutom blivit nersprutad av hans vattenflaska. Vi var så nära dom att det är heeelt galet, Jag är faktiskt fortfarande i mental chock så det kan vara därför detta inlägget är helt konstigt.
 
 
Igår kom vi hem och jag kan meddela att mitt hår fortfarande är lila. Punkt. Jag har knappt velat se mig själv i spegeln för det är inte fint alls. Faktiskt jättefult. Usch fyfan. Spontanfärga inte håret i Stockholm........... Vi ska fixa det idag eller imorgon iallafall och innan det lämnar jag inte huset.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin