Är det sommar?

Idag har det varit en rätt lugn dag men med otroligt tråkigt väder. Kallt som sjutton, regn varvat med sol och full storm har det varit idag. Jag säger bara en sak: svensk sommar ♥ 
 
Åkte till stallet vid lunch och red Inter. Jag skrittade honom bara en sväng i skogen och han var inte alls på något bra humör idag, rädd för allt och lite jobbig i munnen. Men alla kan väl ha dåliga dagar! Inte nog med det så öppnade himlen sig precis när jag satte mig upp på honom och jag hade inga regnkläder. Haha. Peppe fick en vilodag idag, jag gick bara en kort sväng med honom och sedan fick han beta gräs = nöjd Peppe. 
 
Har även hunnit varit förbi Pegasus en sväng då jag är på jakt efter ett par nya vita ridbyxor. Det är dock lättare sagt än gjort.. Provade ett par styckna men det var inga som satt riktigt bra, de par som satt "bäst" var lite genomskinliga. Alltid ska det vara något. Får ta en sväng till Tegs hästsport imorgon eller någon annan dag i veckan och se vad dom har! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin