Bra helg i Vindeln

Igår kväll åkte jag till Marre och sov där tills idag. Denna dagen har spenderats på hopptävlingar i Vindeln och jag höll på att avlida av tävlingssug. Fysatan. Även om jag ibland tycker att den här sporten kan ta sig, så finns det inget jag hellre skulle vilja göra. Man behöver bara åka på en tävling för att fatta exakt varför man håller på. Älskar verkligen detta!
 
Vi var ju där jättetidigt eftersom Alicia skulle hoppa första klassen med Danne, sen hoppade Marre sista klassen med Dottis så de vart ju några timmar. Tror vi kom därifrån vid sju på kvällen haha. Jag fick med mig ett liniment (hade helt slut i alla flaskor) och en pisk haha. Nya turpisken lätt! Men det var jättekul verkligen, + att det har gått jättebra för alla! På väg hem stannade jag och pappa en snabbis hos Kryckan och pussade lite på honom
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin