Dagens planer

Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov.
 
Jag har nu gått ut 2an. Helt sjukt vad tiden går fort och det känns så himla overkligt att det är jag som tar studenten nästa år. 1 ÅR KVAR TJALALALALA!!
 
Nu ska jag bara äta lite lunch och sedan ska jag ta ochtrampa mot stallet för att rida Inter. Hur han ska gå idag vet jag inte riktigt, men ridas ska han göras iallafall! Sedan åker jag vidare mot Peppe och gör fixar allt åt honom. Han får ta det lite lungt idag också, det blir ingen ridning idag utan bara en promenad. Förhoppningsvis är det även lite mindre myggor ute idag, eller ja hoppas kan man alltid göra!
 
 



Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin häst!

2014-06-10 @ 16:39:48
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin