Dagens tips

Om ni inte redan har gjort det tycker jag att ni ska lyssna på ridpodden med Lisen Bratt Fredriksson. Har lyssnat på 1 och ½ avsnitt och det är faktiskt riktigt bra, Lisen är även en så himla härlig och jordnära person. Ni kan lyssna på podden HÄR. Dagens tips helt enkelt.
 
"En podcast om hästar och ridning med Lisen Bratt Fredricson - en av Sveriges främsta hoppryttare. Lisen och programledare Charlotte Lindqvist diskuterar frågor som rör ridning och hästar på detaljnivå. Fokus ligger på träning, men vi berör också tävling."
 
 
 



Kommentarer
Postat av: emelie

Vad kul att du tyckte den var bra! Jag hade tänkt lyssna å den ikväll :)

2014-06-24 @ 12:41:57
URL: http://emeliestarrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin