Dagens

Just nu sitter jag och äter frukost och passar på att blogga lite samtidigt. #standard. Idag kommer dagen bjuda på stall, stall och åter stall. Känns som det enda jag gör på dagarna är att vara i stallet, haha. Åker till travet först och skrittar Inter en sväng i skogen, vi får helt enkelt stå ut med insekterna idag igen. 
 
Åker sedan vidare mot Peppe och idag har jag faktiskt tänkt prova rida ut på honom. Han var så himla snäll igår så vi provar, får helt enkelt se om det bär eller brister! Förra gången slutade det inte så jättebra, men bättre lycka nästa gång eller vad man säger. Hoppas självklart på att det går bra idag, för det är så himla tråkigt när jag inte kan rida ut själv på honom. För den delen är det inte speciellt kul för honom att gå på ridbanan varje dag heller.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin