Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder

För att sammanfatta dagen lite så måste jag säga att rubriken passar in väldigt bra och den är framför allt väldigt sann, haha. Det har varit en typisk svensk sommardag idag som mestadels bjudit på regn men även lite sol mellan regnskurarna. Nu börjar det dock klarna upp och solen är framme. Tummen upp för det!
 
Jag red som sagt ut med Carro idag och våra hästar är verkligen som bill och bull. Den ena värre än den andra. Linda och Carro på äventyr, haha. Hästarna skötte sig iallafall ganska bra idag, kanske inte riktigt i början då Carros häst var lite dampig men sedan så fanns det hopp om livet. Vi red till sandvägarna idag och var ute i ca 1 timme så det blev en ganska lagom tur i alla gångarter. Bra träning för Peppe också! Dock så började det spöregna när vi var ute och red, och eftersom det var sol när vi red ut så tog vi inga regnkläder.. "Le och låtsas att solen skiner" :))
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin