En ledig fredag!

God morgon! 
 
Nu ska jag ta tag i livet och trampa mot stallet. Idag ska både Inter och Peppe ridas, för Inters del är det dressyr som står på schemat och Peppe ska vi dra in till travet så jag kan rida bakom pappa. Han är bara riden två dagar den här veckan, inte precis den bästa uppladdningen inför en tävling så det blir bra om han får springa av sig lite grann. 
 
Sedan ska allt fixas inför imorgon. Allt ska smörjas och packas, och sedan ska även Peppe bli badad. Hans vita strumpor är inte så vita just nu, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin