En regnig söndag

God morgon allihopa! Även idag bjuder Umeå på lite halvdåligt väder, precis som det har varit hela veckan egentligen. Det har regnat nu på morgonen men just nu är det uppehåll, och om jag fick bestämma ska det även vara det resten av dagen! Får väl se hur det blir med det ;-)
 
Vad händer idag då? Om en stund ska jag ta tag i livet och cykla till travet för att rida Inter. Troligtvis blir det bara en skrittur i skogen, han har skrittat och vilat hela veckan så jag känner på mig att jag kommer ha och göra med en pigg Inter idag. Kanske hjälper pappa lite i stallet också innan jag åker till Peppe. 
 
Tanken med Peppe idag var att vi skulle gå ner till stöcke och hoppa, men om det regnar blir det nog en uteritt istället. Hoppas såklart på det bästa och att det slutar regna! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin