Juni

Nu är vi inne på juni månad, årets första sommarmånad. Det här året har verkligen gått så himla fort. Nu är vi inne på juni och sommaren är på ingång! Om endast åtta dagar går jag på ett efterlängtat sommarlov och bara i juni kommer det hända en hel del saker. 
 
Nu till helgen är det hemmatävlingar, tyvärr ser det ut som det kommer bli lite halvdåligt väder men jag ser ändå fram emot det! Det blir vår andra utetävling tillsammans och för första gången kommer vi hoppa avdelning a i alla klasser, spännande! Helgen efter bär det av till Ö-vik för ett tredagars meeting.
 
Där efter kommer det bli ett litet rid och tävlingsuppehåll på ett par veckor. Jag ska opereras, dock har jag inte fått någon operationstid än men planen är väl att den ska ske i juni. Lite mindre roligt. Men annars mycket roligt att se fram emot i sommar! 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ska du opereras för? :( Ska också opereras i sommar, men bara för korsbandet i knät så inget stort.

2014-06-03 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin