Lördag

Hej på er! Igår blev det ett ganska lugnt midsommar-firande, eller så mycket firande blev det väl egentligen inte. Jag är inget direkt fan av midsommar och verkligen inte av maten, för min del blev det pizza till middag (haha). Hoppas ni hade en bra dag iallafall! 
 
Idag har jag än så länge inga planer, får ta dagen lite som den kommer helt enkelt. Senare under dagen ska jag iallafall åka till stallet och fixa allt där. Peppe ska få en välförtjänt vilodag idag då han har gått sedan i tisdags, alternativt att jag går en promenad med honom. Annars blir det nog en ganska lugn dag! 
 
Bild från gårdagen
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin