Made piebald

Satt och kollade igenom min (eller mammas) gamla youtube nu på kvällen och hittade en massa filmer på världens bästa Olle. Det känns som att det var igår jag var 12-13 och tävlade LC, LB med honom. Haha jag var ju en riktig liten stilryttare i yngre dagar. Herregud vad den ponnyn kunde vara jävlig, jag orkar inte ens förklara och oj vad jag ramlade av. Men han lärde mig mycket som jag aldrig hade kunnat lära mig på en annan häst. Finafinafina Olle, hoppas han har det bra där han är nu♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin