Måndag

Ny vecka, första juli imorgon och på onsdag fyller jag år, inte alls länge kvar nu!! Idag ser planen ut så att jag kommer tillbringa hela dagen i stallet. Ska alldeles strax åka dit och se hur det är med Peppe, han är ju på ett nytt ställe i och med att vi flyttade honom igår. Men han verkade iallafall rätt nöjd! 
 
Eftersom Peppe tävlade igår ska han bara gå en stund i skrittmaskinen idag så han får mjuka upp sig. Inter däremot ska ridas en sväng idag. Det blir nog bara en skrittur i skogen för hans del, inget avancerat. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin