Peppe v.24

Måndag: Promenad
 
Tisdag: Promenad
 
Onsdag: Uteritt
 
Torsdag: Dressyr
 
Fredag: Tävling övik
 
Lördag: Tävling övik
 
Söndag: Tävling övik
 
Det blir en rätt lugn vecka för Peppes del fram till tävlingen i helgen. Den här gången bär det av till övik för en tredagarstävling, på tre dagar kommer vi hoppa fyra klasser vilket jag tycker är ganska lämpligt. Det blir även Peppes första tredagarsmeeting här i sverige och självklart hoppas jag på att han går lika bra som han har gjort på dom senaste tävlingarna! 

Foto: Jenny Nyström



Kommentarer
Postat av: Katta

Jätte fin blogg ni har och så vacker header :D

Svar: Åh tack :)
Agnes och Linda

2014-06-09 @ 20:29:32
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin