Regn, regn och åter regn

And here we go, tydligen på väg mot den kallaste midsommaren på 140 år om rykterna stämmer. Haha, är detta ett skämt eller? Kan iallafall vara glad över att jag inte bor i kiruna för där är det tydligen snö.. Jag vaknade för en stund sedan av att regnet verkligen öste ner, inte precis det sättet man vill vakna på. Just nu är det endast 5 (!!!) grader ute men det ser ut som solen kan vara på väg fram. Det gillas! 
 
För dagen har jag än så länge inga speciella planer. Inter blev vaccinerad igår så han ska nog vila idag. Alltså är det bara Peppe som ska ridas idag och det lutar mot en uteritt med Carro. Lite belöning för Peppe när han ändå skötte sig någorlunda bra igår! 
 
Hoppas ni får en bra midsommar!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin