Så less

Tänk ändå att ha en normal häst som står stilla i hagen och inte alltid måste springa runt som en dåre och bralla. Hur underbart skulle inte det vara? Igår hade Kryckan tre sår som blödde, samt att han var lite varm i höger kota och hov. Nu blir det boots fram i hagen och vi ska titta efter några lätta senskydd som andas som han ska ha i hagen eventuellt. Det är verkligen inte första gången detta händer...
 
Har ni några tips på vad man kan ha för skydd, är öppen för alla förslag!
 
Hur bra ser inte dom här skydden ut att vara? Helt i plast så att dom inte blir för varma och ändå tillräckliga för att skydda mot smällar osv. Dock finns dom inte att beställa i Sverige, men i nuläget skulle jag nästan kunna döda för en bra lösning på detta...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin