Söndag

Nu ska jag snart se livesändningarna från SM i Falun som börjar vid 12, ni hittar dom på HÄR. Ska bara se juniorfinalen och sen åka till stallet, måste också tanka moppen eftersom jag inte har hunnit det. Fulltank ska de vara också för när man kollar ner i bensinluckan eller vad man ska säga så är de verkligen inget kvar haha. Kryckan ska jogga i skogen och jobba mycket med att flytta för skänkeln samt behålla framåtbjudningen.
 
Ikväll blir det bio med Bellan och Minna, vi ska se Fault in our stars. Har läst boken och hört sjukt mycket bra om den så det blir nirrrrrr..
 
Tävlingsdebuten
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin