Svar på kommentarer

Vad ska du opereras för? :( Ska också opereras i sommar, men bara för korsbandet i knät så inget stort.
Jo, det är så att jag blev sparkad av en häst i ansiktet för ett par år sedan och slog ut 4 tänder (bland annat). För att dom ska kunna sätta in permanenta tänder måste dom även transplantera in ett nytt ben som tänderna kan sitta fast i. Dom ska alltså ta ben från ett ställe i munnen och sätta det på ett annat, otroligt komplicerat att förklara men hoppas att du förstod! :) 
 
Har du hund? :) tänkte på staketet på bilden :)
Japp, vi har en hund! :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad läskigt det lät med operationen, men ändå häftigt och bra att läkarna kan göra sånt! Hoppas allt går bra och du kan få permanenta tänder sen! :D

2014-06-04 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin