Tillbaka

Hej alla läsare, har ni saknat mig? Kunde inte hålla mig längre så jag kan säga att min paus från bloggen nu är officiellt över. Dock som ni kanske såg så kommer Agnes ha en längre bloggpaus, lite tråkigt men ni får helt enkelt nöja er med mig så länge! 
 
Vad har hänt dom senaste dagarna då? Jo, igår red jag Peppe bakom pappa när han körde en av travhästarna. Det blev en lång tur på cirka 1 mil så Peppe fick springa av sig ordentligt kan man lugnt säga. Så förhoppningsvis sköter han sig resten av veckan, och i helgen är det tävling. Tagga! 
 
Idag var det start för Inter, jag fick skynda mig från skolan efter att jag gjort bort ett matteprov och en redovisning då jag skulle värma honom. Lite stressigt blev det dock. Inter var riktigt fin i värmningen, han var lugn och gick på tygeln nästan hela tiden. Han är helt klart en av dom finaste travhästarna jag ridit! I loppet var det Carro som red som vanligt. Dom skötte sig bara bra och det blev en tredje plats, så alla är nöjda och glada! 
 
Några bilder från de senaste dagarna.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin