Tisdag

Nu har jag precis kommit in från en joggingtur i fin vädret. Det gick dock ganska dåligt och var otroligt jobbigt. Jag orkar bara mindre och mindre ju mer jag springer, men det är bara kämpa på så vänder det förhoppningsvis någon gång! 
 
Peppe red jag ut med Carro idag och han skötte sig bra så det var skönt. Han brukar dock alltid vara snällare med sällskap, men Peppe är Peppe så man vet ju aldrig. Vi red en sväng i skogen idag, det blev inte en så jättelång tur men vi travade ganska mycket så lite fick han rasta av sig iallafall. Kan lova er han var ganska nöjd över sig själv på vägen hem. Knas häst. 
 
Resten av kvällen har jag inga speciella planer, utan jag har mest bara tänkt ta det lungt och kanske se någon film. Det blir alltså en ganska lugn kväll! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin