Todays

God morgon alla! Idag är det onsdag och min dag kommer i princip bara bestå av skola och stall, suprise. Jag börjar inte skolan för än klockan 11 idag så nu på morgonen tog jag mig en sovmorgon, välbehövligt och skönt. Om jag blev så mycket piggare vet jag dock inte, haha. Iallafall. Det ser ut som det blir en ganska lugn dag i skolan idag, alla kurser är avslutade så antagligen blir det bara betygsprat.
 
Efter skolan åker jag direkt till stallet och gör klart allt där lite snabbt. Peppe får tyvärr vila idag då jag inte kommer hinna rida honom. Jag har ingen skjuts från stallet så jag måste ta bussen som går lite efter 18, det kommer alltså bli ganska stressigt. 
 
 
Hittade den här bilden på mig och Linuz från i somras, tyckte den var så härlig! Nej, nu måste jag ta tag i livet. Ha en bra dag hörrni! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin