Torsdag

Nu har jag kommit hem från stallet och har egentligen bara hunnit med att äta middag och duschat innan jag landade i soffan med datorn. Ska bara uppdatera er lite och sedan måste jag sätta igång med att packa mina saker inför helgen!
 
Vad har jag gjort idag då? Jo, hela dagen har spenderats i stallet, eller stallen om man ska vara petig. For först till Inter och red honom, han fick gå en sväng i skogen idag i skritt och trav. Det gick som vanligt bra och han kändes fin! Till skillnad från igår då vi blev jagade av brämsar blev vi idag jagade av en geting. Och alla som känner mig vet att jag är livrädd för getingar, haha. 
 
Senare under eftermiddagen åkte jag till Peppe och red honom. Red honom på ridbanan och av någon anledning känns det alltid jättedåligt när jag rider där. Han var seg och jag hade ingen bra känsla, så jag skrittade mest och travade bara lite grann. Men det gick väl egentligen inte dåligt! Efteråt smörjade jag alla saker och packade, så nu är allt packat och klart inför imorgon!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin