17e mars

Idag har det varit en rätt lugn dag i skolan, jag hade endast två lektioner vilket var helt lagomt i mina ögon. Efter skolan tog jag bussen till stallet och red ut med Carro. Peppe bråkade lite när vi skulle gå från gården men annars skötte han sig ändå helt okej. Det var dock rätt hårt i marken vissa bitar så vi tog det mest lugnt, men han fick iallafall komma ut och röra på sig! 
 
Resten av kvällen har jag inga planer, ska försöka göra bort något skolarbete och sedan funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig tidigt. Roligare än så kommer kvällen inte att bli. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin