Äntligen fredag

Idag är det första riktiga dagen i skolan den här veckan. Eftersom att vi har haft utvecklingssamtal har vi bara gått halvdagar men idag är det lektioner enligt schema som gäller - men vad gör det, det är ju fredag! Slutar som varje fredag 15.40 och direkt när jag slutat tar jag bussen till stallet. 
 
Idag hade jag tänk prova rida Peppe en sväng, antingen på ridbanan eller i skogen. Får se hur det går men jag hoppas på det bästa och att han inte är allt för bråkig. Men han måste motioneras så vad gör man inte. #yolo
 
Ha en bra fredag så hörs vi! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin