Astma?

I nästa vecka blir det att fara och kolla om jag har någon form av astma. Jag har egentligen haft det på känn i kanske ett halvår faktiskt. När jag springer eller rider så kan jag få jättesvårt att andas. Det har ingenting med konditionen att göra då jag inte är trött i kroppen, men det blir som "trångt" i luftvägarna om man säger så. När jag hade hoppat klart banan idag till exempel så var jag tvungen att dricka på en gång och det tog kanske 10 min innan jag kunde andas normalt igen.
 
Det hände efter Micke-träningen i oktober, efter tävlingen och alla gånger jag har varit ute och sprungit. Kulkul, allt blir som jobbigare om man inte kan andas haha..
 
Usch vilken bild..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin