Bilder från idag!

Idag åke jag ut till hippo och kollade lite på tävlingarna med Linda och "hjälpte" henne lite med att vara funktionär. Vi är ganska roliga måste jag säga, undrar vad folk tänker om oss egentligen :')
 
Direkt jag kom hem så åt jag och åkte vidare mot ishallen. Kom hem för en halvtimme sen och snart blir det grillat! Sen blir det att stressa iväg till Minna haha. Aldrig vila haha!
 
Här kommer lite bilder från idag. Måste säga att Lindizz är ganska söt när hon bygger bana:*
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin