Dag 24- Bild på en tjej och en kille som vet mycket om dig

Jag har väldigt svårt för att lita på folk, så därför låter jag det mesta stanna inne. Det är bäst så, oftast iallafall. Mina tjejkompisar från klassen typ Alicia Sjöberg, Linda Mazaheri och Marielle Carlsson vet nog mest om mig just nu även om det finns många!
 
Killar vet jag faktiskt inte, dom flesta av mina killkompisar vet mer än dom borde haha. Hur det gick till vet jag dock inte...
 
Världens äckligaste gröt från skolan haha...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin