Dagens planer

Idag är prio 1 att fara till Sara och hämta min laddare till mobilen haha. Sen måste jag plugga också eftersom jag knappt har börjat på hemprovet som ska in nästa vecka någon gång.
 
Kryckan ska bara gå i skritt och trav idag tror jag. Kanske tar någon galopp också så att han inte är för pigg imorgon. Sen ska han duschas och utrustningen ska smörjas och packas. Allt måste vara klart ikväll eftersom vi rullar mot Skellefteå väldigt tidigt imorgon!
 
Lycka till alla som tävlar idag, både i Skellefteå och Timrå!:)
 
 



Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Kolla gärna in er mail!

2014-03-15 @ 12:08:32
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin