Energin är slut

Nu har jag ganska precis kommit hem efter en riktigt lång dag på hippo. Åkte hemifrån innan halv 8 och kom hem nu efter 8, så det är ju ett x antal timmar. Min energi är helt slut för idag så direkt när jag ätit klart blir det direkt i säng. I natt ställs ju även klockan fram, kan lova att det inte uppskattas av mig då man får sova 1 timme mindre.. Känner på mig att jag kommer vara ungefär som en zoombie imorgon. 
 
Iallafall. Jag är riktigt nöjd över Peppe idag. Vi hoppade som sagt en 110 och det gick bara fint. Han har skött sig bra hela dagen och jag är faktiskt nöjd över min ridning. Det var ett par svåra linjer på banan men det var inga större problem. Tycker Lennart Lindelöw bygger riktigt bra banor! Tyvärr så blev det ingen film från dagens runda :(
 
Imorgon blir det debut i 115! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin