Filmer från Skellefteå

LC
Den här rundan kändes inte alls speciellt bra medans jag red, men det brukar det inte göra i LC heller. Omhoppningen är jag riktigt missnöjd med. Han var ganska stark emellanåt så jag fick ta ut svängarna ordentligt. Men ponnyn var fin och hoppade bra, så jag får fokusera på det! Såg också att jag glömde klippa filmen i slutet haha...
 
 
LA
Vet inte varför jag lägger ut den här filmen egentligen. Men man ser tydligt att det inte var hindret han stannade på, så jag känner att jag lika gärna kan lägga upp den också. Det finns ingen anledning att gräva ner sig i detta, bara att fokusera framåt mot nästa tävling!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin