Klubbtävling

På morgonen var jag iväg till hippo och kollade när min lillasyster tävlade en liten klubbtävling. Jag tycker hon är väldigt duktig för att bara vara 9 år, blir väldigt kul sen om hon kommer ut på tävlingsbanan med en egen ponny i framtiden!
 
Nu ska jag ta det lugnt här hemma resten av dagen, typ städa och plugga om jag orkar. Det skulle verkligen behövas. Ikväll är det träning för Micke och jag är huuur taggad som helst! Älskar hans träningar! Dock börjar min grupp träna kvart över nio ikväll vilket blir ganska sent, men samtidigt slipper vi träna tidigt imorgon så det jämnar ut sig!
 
Världens absolut finaste b-ponny som jag red min allra första tävling på när jag var kanske 9-10 år :')
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin