Konstigt humör

Kom hem från skolan för snart en timme sen. Idag har jag haft världens konstigaste humör verkligen, inga kommentarer ens. Får se när jag åker till stallet, tror det blir efter maten någon gång. Kryckan ska gå i alla gångarter eftersom han behöver röra på sig. Om det är bra underlag på raksträckan så tror jag att det blir ett konditionspass, men vi får se!
 
Vi har typ inget i skolan nu vilket är hur skönt som helst, endast en liten tyskaläxa. Jag har typ trauman sedan hemprovet så jag måste nog vara pluggledig i minst två veckor innan jag är mig själv igen haha.
 
Det är våffeldagen idag + ryttareliten ikväll, så antagligen blir resten av dagen bättre!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin