Lördag

Idag är det sol och klarblå himmel (!!!) ute för säkert första gången sedan januari. Det hade nämligen stått i en tidning att Umeå hade hela 0 soltimmar i februari, haha. Men nu är vi inne på mars månad och förhoppningsvis kommer solen vara framme mer. Livet är så mycket lättare när solen lyser! 
 
Vad händer idag då? Jag har faktiskt inga direkta planer idag förutom att jag ska till stallet en sväng senare under dagen. Hade tänkt rida ett pass på ridbanan med Peppe idag om underlaget tillåter, det spöregnade hela kvällen igår så det är nog ganska blött ute idag. Det blir även första passet hemma på ett bra tag, får se hur det går! 
 
Hoppas ni får en bra lördag! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin