Mina tränare

Susanne Hamberg
Sussi håller i träningen för Stöcke ekipagen skulle man kunna säga. Hon har sett mig och Kryckan på nästan alla träningar och tävlingar ända sen jag fick honom och känner oss väldigt bra. Därför får jag väldigt bra hjälp av henne!
 
Kerstin Martinsson
Kersin tränar jag för varannan onsdag, men har bara hunnit med tre träningar än så länge. Därför är det lite svårt att säga något eftersom jag inte har någon riktig bild av henne som tränare än. Men hittills har hon varit bra!
 
Michael Schultz
Micke kommer upp till Umeå med 4-6 veckors mellanrum ungefär. Hans träningar är ofta ganska hårda och intensiva, men alltid jättebra! Man längtar alltid till hans träningar om man säger så! Han är nog den som på kortast tid har gett oss mest hjälp!
 
Lena Unneby
Lena min dressyrtränare som jag rider för varannan vecka ungefär. Bara på två träningar har det blivit en enorm skillnad på både Kryckan och min ridning. Hon förklarar väldigt bra och är väldigt noggrann. Rekommenderas verkligen!
 
Liten förbygel HAH
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin