Onsdag

Den här dagen började mindre bra med ett prov i företagsekonomi. Vet inte alls hur det gick men tror inte att det gick helt dåligt iallafall! Sen var det fika med klassen, svenska och matte innan jag slutade klockan 14.05. Då satt jag och Alicia kvar på skolan en stund och pluggade. Jag skrev klart en tyskainlämning som ska in imorgon.
 
När jag kom hem så däckade jag i sängen eftersom jag var hur trött som helst. Kryckan vilade idag så inget stall blev det. Imorgon ska vi dra in honom till ridhuset och rida igenom honom inför helgens tävling. Han har fått ta det lungt nu i tre dagar vilket är bra. Men nu blir det allvar igen!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin