Sängen kallar

Imorgon blir det tidig uppgång så om en liten stund ska jag börja dra mig mot sängen. Planen är att vi ska åka till Umeå vid 7-tiden imorgon så jag kommer alltså behöva gå upp ganska tidigt, snark. Får ta och sova lite i bilen! 
 
Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket, eller ja, jag jar ridit tre hästar. Först ut var Zagreb, honom red jag runt berget i alla gångarter och det gick bara bra. Riktigt fin för att vara travhäst var han iallafall! Efter lunch var det Peppes tur, jag red honom bakom pappa när han körde en häst. Det blev alltså lite konditions träning för honom idag! 
 
Sist ut för dagen var Inter, det var backintervaller som stod på schemat för honom idag. Under uppvärmningen var han ganska jobbig, inte att han var dum eller något men han var väldigt tung och hård i munnen = verkande armar. I intervallerna var han stark och lyssnade dåligt, han sprang lite fortare än vad jag ville.. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin