Sjukt stressad

Igår blev det en lugn filmkväll tillsammans med några av mina kära vänner. Som vanligt blev det skräckfilmer och en massa andra sjuka saker. Måste lägga upp en av dom sen innan jag glömmer bort det, Det var iallafall inte mysigt att gå in till vasaplan sen vid tvåtiden...
 
Nu sitter jag och panikpluggar på hemprovet som ska vara inne idag 23.59. Jag är kanske halvvägs så det känns inte så stabilt. Ikväll är det dressyrträning för Lena vilket verkligen behövs, det var ett tag sedan vi tränade för henne nu så det bli jättebra!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin