Skön fredag!

Det här har varit en ganska skön fredag. Började dagen med tyska, sen hade vi idrott, en föreläsning och sen gick jag runt på UF-mässan med mina kära vänner. Slutade vid ett och då tog jag bussen hem. Nu ska jag snart åka till stallet och gå en promenad med Kryckan. Kanske masserar lite som Per visade igår, men jag tror att vi skulle låta musklerna vara i några dagar så att behandlingen får lägga sig. Får se hur jag gör!
 
Det ser ut att bli en skön hemmakväll ikväll, helt perfekt då jag är heeeelt slut efter igår...
 
En av montrarna på mässan som sålde VS
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin