Snön kom igen..

Imorse vaknade jag upp till ett vitt Umeå, usch jag som inte trodde det skulle komma mer snö den här vintern. Bara hoppas på att den smälter lika fort som den kom. Men tyvärr ser det ut som det kommer komma lite mer snö under nästa vecka.. 
 
Idag har jag inga speciella planer förutom att åka till stallet en sväng. Peppe ska ridas idag och det lutar mot en uteritt då jag antar att underlaget på ridbanan inte är det bästa för tillfället. Men det blir säkert bra och han behöver ändå bli av med lite överskottsenergi! 
 
 



Kommentarer
Postat av: My Olovsson

Hej! Tänkte höra om ni designar eller bara gör en header, isf skriv till min mail :)

2014-03-16 @ 10:55:28
URL: http://falkonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin